Vervolg week 1... - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Fleur Brenk - WaarBenJij.nu Vervolg week 1... - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Fleur Brenk - WaarBenJij.nu

Vervolg week 1...

Door: Fleur van Brenk

Blijf op de hoogte en volg Fleur

06 April 2014 | Tanzania, Arusha

Dag 5:

Vandaag was opstaan zo lastig mijn bedje lag te lekker.. Na een heerlijke warme douche ontbeten met ei een soort omet was heerlijk na het ontbijt mijn spullen gepakt en opweg naar het weeshuis gegaan in een prop volle dala dala. Daar aangekomen was er niemand alleen de kinderen dit was wel even raar maar jet blijkt normaal te zijn hier dat mensen niet komen opdagen. Ik ben toen maar met de kids gaan spelen. 2 meisjes leerde mij een klap dansje met zang erbij zo leuk! 1 van die meisjes Karin heet ze is niet van mijn zijde te wijken. Als ze mij ziet aankomen komt ze op me af rennen. Ik denk dat zij 1 van de oudste kinderen is. Na ongeveer een uur buiten te hebben gespeeld kwam Aston aan toen heb ik de kinderen bij een geroepen en heb ze les gegeven. Ik deelde de potloden en boekjes uit wat nkg een heel karwei was want de kinderen waren heel druk en wilde niet het potlood wat ik gaf ze gaf maar wilde er zelf 1 uitzoeken. Het was een gekkenhuis de kinderen wilde niet naar mij luisteren na een half uur had iedereen een potlood en schriftje en kon de les beginnen. Ik gaf de kinderen reken les het is zo leuk om te zien hoe graag sommige kinderen willen leren. Na dat ik begonnen was met de reken les kwam de manager binnen en hielp mij met nakijken wn. Les geven. Alleen de lerares kwam niet opdagen vandaag heel raar. Na het lesgeven nog even buitengespeelf met de kids en toen naar huis gegaan. Thuis geluncht en toen in mijn eentje naar de stad gegaan stoer he en niet verdwaald daarna weer naar huis gegaan en s avonds uit eten gegaan naar de Italiaan met het huis omdat een meisje jarig was

  • 06 April 2014 - 19:16

    Marga:

    Lieve Fleur, wat leuk om je avonturen te volgen. Je bent goed bezig en ik ben blij dat je het naar je zin hebt. Het is een heel ander leven hè! Goed om mee te maken. De kinderen zijn natuurlijk heel blij met zo'n lieve juf. Ik zou zeggen: ga zo door en geniet elke dag van wat op je pad komt. Het is een unieke ervaring. Hele dikke knuffel van ons beiden. Lieve groeten, marga

  • 07 April 2014 - 19:07

    Tante Con:

    Hoi Fleur,
    Even een tip van je reislustige tante. Als je van de week op safari gaat, neem dan ook oude T-shirts mee. Weet niet of daar ook een park is met rood zand, is dit zo trek dan aub een oud zwart shirt mee want je zit onder het rode zand en je wast dit niet makkelijk uit je kleding.
    Doe geen wit shirt aan in ieder geval.

    Leuk je verhalen te lezen en fijn dat je het zo naar je zin hebt. Mam heeft de foto,s van het vrijwilligershuis doorgemaild, ziet er allemaal keurig uit. Sober maar netjes.

    Nou Fleur, dit was het voor nu, moet je dit even meegeven.
    Dikke kus
    tante Con

  • 08 April 2014 - 17:16

    Karen:

    Hartstikke leuk om dit te lezen Fleur! Zo te horen heb jij het erg naar je zin! Geniet ervan!
    Liefs Karen

  • 10 April 2014 - 12:33

    Desiree:

    fleur wat maak jij ee avonturen mee!
    maja kan ook niet anders want qat een levensstijl hebben die mensen daar haha!
    echt heel knap van je dat je hier alleeen naaar toe bent gegaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Arusha

Vrijwilligerswerk Tanzania

in een weeshuis werken

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2014

Week 10

10 Juni 2014

Week 9

30 Mei 2014

Week 8

21 Mei 2014

Week 7

21 Mei 2014

Week 7
Fleur

Actief sinds 18 Maart 2014
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 5576

Voorgaande reizen:

30 Maart 2014 - 02 Juli 2014

Vrijwilligerswerk Tanzania

Landen bezocht: